Wil jij zichtbaar zijn op social media zonder er dagelijks mee bezig te hoeven zijn? Met onze All-In service nemen wij het volledige proces uit handen. Van strategie tot uitvoering: wij zorgen ervoor dat jouw social media kanalen continu actief en professioneel worden beheerd.

Je ontvangt een strategisch plan van aanpak, afgestemd op jouw bedrijf en doelen. We maken een volledige contentplanning, creëren pakkende en consistente posts en zorgen voor dagelijkse interactie met je volgers om betrokkenheid en bereik te vergroten. 

Wil je extra opvallen met unieke beelden? Dan bieden we ook professionele content creatie op locatie aan. Denk aan fotoshoots, short form video’s voor bijvoorbeeld reels die perfect aansluiten bij jouw doelgroep én het algoritme.

Met onze All-In service kies je voor gemak en online groei. Laat social media voor je werken, terwijl jij focust op jouw core business.

Social media beheer
Startpakket social media beheer

Startpakket

  • Social & hashtag strategie
  • Contentplanning
  • 2 berichten/week inclusief copywriting
  • Jij zorgt voor de foto's en wij bewerken ze
  • 2-4 story's per week
  • Organische groeistrategie
  • Maandelijkse rapportage
Growth pakket social media beheer

Growth pakket

  • Social & hashtag strategie
  • Contentplanning
  • 3 berichten/week inclusief copywriting
  • Reels-editing
  • Jij zorgt voor de foto's en wij bewerken ze
  • 2-4 story's per week
  • Organische groeistrategie
  • 1x /maand strategiecall
Premium pakket social media beheer

Premium pakket

  • Social & hashtag strategie
  • Contentplanning
  • 4-5 berichten/week inclusief copywriting
  • Reels-editing
  • Maandelijkse videodagen & contentshoots
  • 4-6 story's per week
  • Organische groeistrategie
  • Advertentiebeheer (optioneel)
  • 1x /maand strategiecall

*De eenmalige opstartkosten bedragen circa € 199,- excl. Er wordt een plan van aanpak en een content kalender gemaakt en er worden eventuele aanpassingen aan het account gemaakt. Denk hierbij aan de juiste instelling, de feed en de highlights. Dit zorgt er namelijk voor dat we het beste uit het account kunnen halen.


Onze werkwijze

1. Kennismaking

In het eerste gesprek maken we graag kennis, zodat we kunnen kijken of er een klik is. We gaan kijken naar alle wensen en behoeftes en hoe wij jou daarbij kunnen helpen. We bespreken ook wat we nodig hebben om van start te kunnen gaan.

2. Plan van aanpak

Na het kennismakingsgesprek is het tijd om een plan van aanpak op te stellen. Wij maken een strategie en een content planning die perfect aansluit bij jouw doelen. Het plan van aanpak en de content planning sturen wij per mail en dan kan het echte werk gaan beginnen.

3. Content creatie

Nu kunnen we aan de slag gaan met het maken van pakkende content voor jouw onderneming. We zorgen er uiteraard voor dat de content perfect aansluit bij de doelgroep en de huisstijl.

4. Go social

En na goedkeuring van de content is het tijd om live te gaan op de social media kanalen. We zorgen ervoor dat de content op de juiste dagen/tijden worden geplaatst en dat het account consistent onder de aandacht blijft. Ook zullen wij dagelijks actief aanwezig zijn op jouw social media kanalen, zodat je onder de aandacht blijft!


Klaar om de volgende stap te zetten?

Laten we samen aan de slag gaan!

Contact met ons opnemen